2014. január 28., kedd

Epilógus

Sziasztok!
 Nos, elérkeztünk a legutolsó részhez, ami az epilógus. Remélem nem okozok senkinek sem csalódást, és valami ilyesmi befejezésre számított. Szeretném, ha minden olvasóm aki még mindig olvasta a blogot, írjon nekem egy megjegyzést. Tudom sokan telefonról olvassátok, de ha gépnél lesztek és eszetekbe jut a blog dobjon egy kommentet, nem kell se regisztrálni, se kódot írni, csak a kommentet. Köszönöm, hogy velem tartottatok Gigi és Zayn történetében, sajnálom, hogy vége lett, sokat jelentett nekem ez a blog. Még majd jövök egy búcsú szöveggel, amit szerintem holnap kaptok meg. Jó olvasást és hagyj egy utolsó nyomot a blogon.<3

Epilógus

Öt évvel később egy oltár előtt állok, s szélesen mosolygok a velem szemben álló férfira, aki öltönyben, gondosan belőtt hajjal és ugyanolyan észveszejtő mosollyal az arcán néz rám, mint évekkel ezelőtt. Nem- nem az én esküvőmön vagyunk, hanem drága barátnőm, Do és Harry esküvőjén. Hét év együtt járás, amiből 4 éven keresztül már együtt laktak, Harry eldöntötte, hogy Ő bizony Do mellett fogja leélni az életét. Bevallom irigykedve néztem barátnőmre, aki gyönyörű, hófehér menyasszonyi ruhájában virított. Zayn ugyan tett megjegyzéseket arra, hogy majd megkéri a kezem, de még nem lépett elő gyűrűvel, s semmilyen komoly kérdéssel. Öt év alatt sikerült megemberelni magunkat, s a kisebb veszekedéseken kívül nagyon is jól elvoltunk/vagyunk egymással. Mikor a vőlegény és a menyasszony is kimondják a boldogító igent, s Harry karjaiba kapja Do-t, hogy elcsattanjon az első hitvesi csók, a vendégek felállva tapsolnak, van, aki sír, van, aki irigykedve néz rájuk, van, aki nevet Harry mohóságán, van, aki csak mosolyog. Az újdonsült házaspár kiér a templom elé, ahol a tömeg várja őket, s mindenki jókívánságokkal halmozza el őket. Szorosan magamhoz ölelem barátnőmet, s pár könnycseppet is ejtek.
- Ne bőgj már, tönkremegy a sminked – dorgál meg, én pedig nevetve törlöm le a könnyeimet. Egy kezet érzek a vállamon, hátrafordulok, s meglátom életem leggyönyörűbb férfi teremtését. Óvatosan törli le a könnyeket az arcomról, majd puszit nyom a helyükre, aztán ránéz Do-ra, s mosolyogva vonja a mellkasára hugicáját, aki nevetve öleli vissza.
- Nem gondoltam volna, hogy előbb házasodsz meg, mint én – nevet Zayn is.
- Hát én sem bátyó, ideje lenne belehúznod, Gigi már megőrül egy eljegyzési gyűrűért – vigyorog barátnőm, s a vállamba bokszol gyengéden. Megmerevedek kijelentése hallatára, s Zayn lassan végigsimít karomon, aztán magához ölel.
- Ne aggódj, eljön az ideje – mosolyogva nézek Zaynre, s közben levendula színű koszorúslány ruhámat piszkálom. Szeretnék én is férjhez menni, de amíg Zayn nem akarja, hogy egybekössük az életünk, addig nekem sincs beleszólásom a dologba. Tudom azt, hogy nem fog elhagyni mostanában, s nekem ez is elég. A lényeg, hogy mellettem van, gyűrűvel vagy gyűrű nélkül, én ugyanúgy szeretem. Jön a kedvenc esküvői részem, amikor a menyasszony eldobja a csokrát. Ahogy a többi nő én is beállok a sorba, hogy elkaphassam a csokrot. Do háromtól számol vissza, majd vigyorogva ránk kacsint, s végül kiengedi kezei közül a csokrát. Pár pillanatig a levegőben száll a virághalmaz, majd végül a kezemben landol. Meglepődök, aztán pironkodva nézek Zaynre, s széttárom a karom. Könnyeim záporozni kezdenek, amit nem tudok mire vélni, s barátnőm a nyakamba veti magát – már amennyire a ruhája hagyja -, s jól megszorongat. Zayn és Harry is odavetődik hozzánk, s barátom kihámoz húga karjaiból, s megcsókol.
- Na, mikor lesz az esküvő? – kérdi vigyorogva Harry. Zaynnel csak a szemünket forgatjuk.
- Először még éld túl a sajátod – veti oda neki barátom. Do vigyorogva bújik férjéhez, majd rám mosolyog.
- A nehezén már túl vagyok, most jön a legjobb rész – vigyorog perverzül, majd Do-ra kacsint. Zaynnel fintorogva vesszük tudomásul mire is gondol. Én azért fintorgok, mert nem vagyok kíváncsi senki szexuális életére, Zaynnek pedig azért, mert nem kíváncsi a húga szexuális életére.

Do és Harry végül távoznak, s mi is követjük őket a lagzi helyszínére. Már mindenki a kijelölt helyén ül, s fogyasztja a vacsoráját. Legszívesebben ennék még egy tányérral, de türtőztetem magam, s inkább kivárom, míg a torta kerül sorra. A friss házaspár mosolyogva együtt megfogja a kést – azt hiszem nem vagyok egyedül, aki pont az ő kezükbe nem adna egy akkora kést, de megoldották a helyzetet -, s vágják fel az esküvői tortát. Miután mindenki megette jóízűen a tortát, Harry és Do a táncparkettre mennek, s a hitvesi táncot lejtik meg. Zayn rám néz, s én mosolyogva nézek vissza rá, a kezét nyújtja ezzel táncra hívva engem is. A parkett felé vesszük az irányt, s társulunk a házaspárhoz. Zayn mosolyogva néz rám, majd egy csókot nyom ajkaimra. Azok a barna íriszek még mindig elvarázsolnak, s csókja még mindig pillangókat idéz fel gyomromban. Szemei, csak úgy, mint az enyémek, boldogan csillognak, mikor egymásra pillantunk, s újabb csókot kezdeményez.
- Remélem, tényleg mi leszünk a következő házaspár – mondja, nekem pedig megugrik a szívem. Szóval tényleg tervezi, hogy megkéri a kezem. Nem tudom mit is válaszoljak, hiszen nem akarom, hogy tudja, már régóta sóvárgok azért, hogy megkérje a kezem. Mosolyogva fúrom bele mellkasába az arcom. Ő pedig szorosan von magához. Inkább csendben maradok, úgy gondolom ez a helyes. Éjfél után nem sokkal elköszönünk mindenkitől Harryéknek jó szórakozást kívánunk a nászúthoz, s hazaindulunk. A vendégek közül már sokan leitták magukat a sárgaföldig, hazamentek, vagy még mindig táncoltak. Én már nem bírtam a magassarkúmban állni, s rettentő fáradt is voltam, így megkértem Zaynt, hogy menjünk haza.
Mikor a kocsi megállt a házunk előtt – már három éve együtt lakunk -, egyből kiugrottam a kocsiból, s az ajtó előtt vártam Zaynt, hogy kinyissa, s levehessem ezt a rettentő kényelmetlen cipőt. Amint a nappaliba értem, ledobtam magam a kanapéra, s elterültem azon. Nem éreztem magam valami fényesen kissé émelyegtem.
- Minden rendben? – kérdezte szerelmem, miközben leoperálta rólam a magassarkút. Bólintottam, majd mosolyogva csókot nyomtam puha ajkaira.
- Azt hiszem pár hónap múlva ez a ruha már nem lesz rám jó – húztam el a számat, s közben halvány mosoly látszott arcomon.
- Ugyan kicsim, miért ne lenne jó? – nézett rám érdeklődve. Nem válaszoltam csak a kezemet a hasamra simítottam, s még nagyobb lett a mosolyom. Zayn megállt a cipő levételébe, s csak hápogott valamit. – Te…szóval…akkor…kisbabánk lesz? – kérdezte csillogó szemekkel, s hatalmas mosoly kerekedett arcán. Nagyot bólintottam, Ő pedig az ölébe vont, s egy szenvedélyes csókban részesített.
- Szóval akkor örülsz? – kérdeztem, mikor ajkaink elváltak. Homlokát az enyémnek támasztotta, s mélyen a szemembe nézett. Még egy csókot kezdeményezett, s én boldogan csókoltam vissza.
- Hogy a fenébe ne örülnék? Mióta? – izgatottan kérdezősködik, s közben a hasamat simogatja. Boldog vagyok. Van egy álom pasim, akitől gyermeket várok, kell ennél több?
- Úgy két hete tudom, csak nem akartam még nagyobb izgalmat az esküvő előtt, most vagyunk hét hetesek – mosolyogtam szerényen. Zayn visszatett a kanapéra, egy puszit nyomott ajkaimra, majd felállt, s az emeletre ment. Értetlenül néztem a lépcső fele amerre eltűnt, majd egyszer csak újra megjelent, hatalmas mosollyal az arcán. Letérdelt elém, s egy kis dobozt tartott a kezében. Szemem könnybe lábadt, s kezemet a szám elé kaptam. Hát mégiscsak készült rá, s azt szeretné, ha a felesége lennék. Szívem vadul dobogott, s vártam mit mond.
- Gigi Sparks, tudom nem én vagyok az első ember aki ugyanezt kérdezi tőled, de tudom, hogy én vagyok az egyetlen aki komolyan is gondolja ezt a kérdést. Szóval, igazából, nem ma akarta feltenni ezt a kérdést, hanem az évfordulónk napján, ami közeleg, de nem tudnék addig várni a hírek hallatán. Gigi szeretlek, mindig is szerettelek, tudom rengeteg hülyeséget műveltem, de végig őrülten oda voltam érted. Érzem, hogy a mi kapcsolatunk egy életre szól, nem pedig pár évre. Sok mindenen mentünk keresztül, de a szerelmünk mégis kitartott, szóval – felpattintotta a gyűrűsdoboz tetejét, s egy gyönyörű gyémántgyűrű nézett velem szembe, még jobban kezdtem sírni – Gigi Sparks hozzám jössz feleségül, hogy együtt nevelhessük fel azt a kis csodát, akit a szíved alatt hordasz, s mellé még pár utódot hozzunk a világra? – Hirtelen csak bólogatni tudtam, s meg is feledkeztem a tényről, hogy már most nem egy kis csoda van a szívem alatt.
- Igen-igen, persze, hogy hozzád megyek – ugrottam a nyakába, amitől megtántorodott, de végül megtartott mindkettőnket. Az ujjamra húzta a gyűrűt, majd egy szenvedélyes csókkal megpecsételte az eljegyzést.
- Szeretlek, annyira szeretlek – mondta, s újabb csókot adott, aztán még egyet, még egyet…
 - Én is szeretlek, nagyon-nagyon szeretlek – csókoltam meg én is – és Zayn, már most két baba van – pirultam el, majd félve a szemébe néztem. Most is elvarázsoltak ezek a gyönyörű barna íriszek, amelyek most könnybe lábadtak. Egész életemben, ha tízszer láttam összesen Zaynt sírni, s most érzem először, hogy ezek az öröm könnyei. Az én szemeim is patakzottak, s úgy csókoltuk egymást tovább.
- Életem legszebb napja. Szeretlek.
- Én is szeretlek – csókoltam meg újra.
Nekem sikerült, én megtaláltam a lelki társam, s bár sok mindenen keresztülmentünk, mindig egymás mellett kötöttünk ki. Kívánom minden földi élőlénynek, hogy megtalálja élete szerelmét, s boldogan éljék le az életüket, olyan hibák nélkül, mint amiket mi elkövettünk. A sors végül boldog befejezést szánt nekünk, s így tett bennünket a világ legboldogabb embereivé.

Vége

Hagyj egy utolsó nyomot.;) Köszönöm, hogy Zaynnel és Gigivel tartottál.<3

31 megjegyzés:

  1. Igaz, hogy néha nagyon sokat kellett várni a következő részere, DE megérte.
    Benned egy nagyon tehetséges író van!
    Amikor olvastam, MINDIG bele tudtam élni magam a szereplők helyzetébe.
    Sok sok puszi: R. Franci
    U.i.: Én telóról komizok! ;D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziia!
      Sajnálom, hogy sokat kellett várni rájuk, de örülök, hogy úgy gondolod megérte.:)
      Örömmel olvasom, hogy beletudtad élni magad a történetbe, ez volt a célom.:D
      Köszönöm, hogy olvastad a sztorit.<3
      puszi Gabi Gab.<3

      Törlés
  2. Szia:)
    Eddig nem, igazán komiztam de gondoltam az utolsó részhez azért mégis komizok:)
    IMÁDTAM!<3
    Imádom Zaynt,Imádom Gigit,Doniyát,Harryt és az egész sztorit<3:)
    Nagyon sajnálom hogy vége,de remélem lessz új történeted;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziia!
      Nem gond, hogy nem komiztál, de örülök, hogy a végén hagysz egy nyomot, hogy itt voltál.:D
      Örülök, hogy tetszett, hát elkezdtem írni egyet, de addig amíg nincs meg megfelelő mennyiségű rész belőle, addig nem publikálom.:))
      puszi Gabi Gab.<3

      Törlés
  3. Szia, Gabi!
    Bár én is összesen csak egyszer komiztam, most mégis szerettem volna egy utolsót! :) Szeretném neked elmondani, hogy én nem vagyon egy nagy fanfic-párti, de ezzel a történettel elérted, hogy erről megfeledkezzem róla és valami jót olvashassak az életben. Imádtam ezt a szorit, Zayn és Gigi sztoriát, és még mindig azon gondolkodom, milyen lenne egy újabb öt év múlva pillanatuk!
    Nem írom, hogy várom a kövit, mivel sajna nem lesz, de neked sok sikert kívánok egy másik történetedhez, meg új általában is! :D
    xx, Vacak

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziia!
      Örülök, hogy tetszett a történetem, és a jövőjüket, inkább a fantáziátokra bízom, mert én lehet elrontanám azzal a sztorit, ha írnék hozzá egy olyat is.:D
      Köszönök a jó kívánságokat.:D <3 Én is sok sikert kívánok neked mindenhez.:D
      Puszi Gabi Gab.<3

      Törlés
  4. Szia! :)
    Rettenetesen szomorú vagyok, amiért vége a történetnek, mert ez is a része volt az életemnek az utóbbi időben: a várakozás, hogy olvashassam a részeket, az öröm, mikor megérkeztek és a velük együtt járó érzések. Volt, amikor pont egy ilyen vidította fel a napomat. Lehet, hogy nem sokszor kommenteltem, de mindig veled voltam, olvastam a soraidat és az izgalmas részeknél a körmömet rágtam, hogy most vajon mi fog következni. Egyszerűen szólva imádtam az egészet az elejétől a végéig, hiába kapcsolódtam be egy kicsit később.
    Remekül írsz, legalábbis én falni szoktam minden sorod, de szerintem mások is az én véleményemen vannak. Igazából én nem sok blogot olvasok (najó, azért van pár), de azok általában mind remekek, mert én nagyon finnyás vagyok. A tied is ezek közé tartozott és komolyan, nem győzöm elmondani, hogy mennyire örülök, hogy megírtad ezt nekünk.
    Gigi és Zayn története aranyos, keserves, de egyben valósághű is. Hiszen mindenhol van egy olyan lány, aki kicsit kövérebb, mint a többiek és ezért kinevetik. És szintúgy van egy menő csávó is (vagy esetlegesen több is), akiért mindenki rajong. Az viszont már ritkább dolog, ha egy menő és egy kirekesztett között szerelem jön létre, de te ezzel a történettel megmutattad nekünk, hogy mégis lehetséges. Annak ellenére, hogy ez csak egy "mese" (mondanák mások) mégis lehet, hogy van olyan ember, akivel az ilyen megtörtént. Nem lehet tudni, nem ismerünk minden embert a világon.
    Köszönöm, hogy megírtad és várom a következő történeteted, mert szertem olvasni az írásaid.
    xxx. Cynthia T. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nagyon örülök, hogy néhányszor az én történetem vidította fel a napodat. Ha nem is kommenteltél, de itt voltál és olvastad a sztorit, nekem az is rengeteget jelent.:))
      Én még mindig úgy gondolom van még mit fejlődnöm az írásban, de örülök, hogy sokan át tudták érezni amit írtam. Nem tudom mit mondjak..:D Hihetetlen érzés, hogy egy embernek aki "finnyás" a blogok terén, tetszett az én kis szedett-vedett történetem.:D
      Nagyon szívesen írtam ezt a történetet, következőre még várni kell egy darabig ebben biztos vagyok, de már elkezdtem írni, csak megvárom míg megfelelő mennyiségű rész összegyűlik belőle és akkor majd elkezdem publikálni.:) Köszönöm, hogy olvastad a blogot.:D
      Puszi Gabi Gab.<3

      Törlés
  5. Annyira imádtam ezt a történetet! És annyira örülök h ilyen jól végződött! :) Köszönöm h olvashattam! :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziia!
      Én meg az olvasóimat imádom.:D
      Én pedig azt köszönöm, hogy olvastad.<3
      Puszi Gabi Gab.<3

      Törlés
  6. imádom imádom imádom!!!! egyszerűen imádom :DD nem tudok többet írni, nem tudom leírni h milyen eszméletlenül szerettem olvasni ez a blogot :))

    VálaszTörlés
  7. Szia Gabi! Imádtam Gigiék történetét! Sosem zavart, ha sokat kellett várni egy részre. Mindig izgalmas volt várni, hogy mi lesz a következő részben. Igazán fantasztikus befejezést kapott az ő sztorijuk. Nem gondoltam volna, hogy így lesz vége, de minden várakozásomat felülmúlta. Én sosem voltam igazán oda az 1D-ért, de annyira jól írsz, hogy észre se vettem, hiszen a történet elvonta arról a figyelmem, hogy "1D". Nem bántam meg, hogy húgom unszolására elkezdtem olvasni. Köszönöm ezt a fantasztikus történetet!
    Remélem lesz másik blogod, nagyon szívesen olvasnám, akkor is, ha sokat kell várni a részekre.
    Puszi: Mano

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziiia!
      Én is imádtam ezt a sztorit írni.:D
      Örülök, hogy téged nem zavart, engem nagyon.:'D Evett a bűntudat, hogy sosem hoztam időben a részeket. Bevallom sosem akartam rossz véget a történetnek.:D Köszönöm a húgodnak, hogy megmutatta neked ezt a sztorit és örülök, hogy bejött.:D
      Én meg köszönöm, hogy olvastad! <3
      Már elkezdtem írni egy sztorit, de még nem publikálom, majd ha összegyűlik pár rész akkor elkezdem kitenni őket.:)
      Puszi Gabi Gab.<3

      Törlés
    2. Én vagyok a húga :-D
      Örömmel tettem.

      Törlés
  8. Úgy mond félig írónőként mondom, hogy tehetséged van az íráshoz. Végig követtem a történetet és tényleg volt alkalom, hogy nem bírtam kivárni, de megérte, nézz rá a blogodra, tökéletes. Ezt te írtad és senki más nem szólhatott bele a gondlatokba. Gratulálok. Kíváncsi volnék milyen történeteket tudsz még kitalálni. Nagyon várom a következő blogodat, ami remélem, hogy lesz. Egy biztos, már egy csodálót tudhatsz mögötte. Szerintem ha kiadnál egy könyvet, az első közt lennék, aki megveszi a könyvedet. Tökéletesek voltak az elbeszélések, párbeszédek. Nagyon jól kidolgozott részek és ne aggódj, ha némelyik rövid lett, lehet, hogy annak pont úgy volt értelme. Szeretem a One Direction- t és ez a történetet nem őket takarta, hanem a te elgondolásodat. Nem tudok sok kommentet írni!
    Köszönöm, hogy átadtad a történet lényegét és hogy tudtam olvasni!
    Manuláci Lili írói névvel voltam!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziia!
      Köszönöm, hogy úgy gondolod, van tehetségem az íráshoz. Tökéletesnek nem mondanám ezt a blogot, inkább csak elmegy kategóriába sorolnám. Ha nem haragszol meg akkor már nem írnám le újból, hogy kezdek új blogot, feljebbi kommenteknél megtalálod a válaszokat.:D Könyvkiadás nincs a terveim közt, mert egy kiadó sem adna ki ilyen írásokat.:D Mármint, van még mit tanulnom...:D Köszönöm, hogy olvastad és írtál.<3
      Puszi Gabi Gab.<3

      Törlés
  9. Kedves Gabi Gab!
    Hát sikerült megsíratnod újra, mivel nem ez az első rész ahol sírtam! Nagyon boldog vagyok, hogy ez lett a vége, mert mindig reménykedtem benne, hogy happy end lesz!
    Imádtam az egész történeted, és ha kiadnád könyvbe én tuti megvenném és olvasgatnám!
    Amúgy rendszeresen olvaatam a történeted, csak telefonról voltam! :)
    Puszi:Zsani

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziia!
      Jaaaj nem állt szándékomban megsiratni.:( <3 Ohh én abban reménykedtem, hogy be tudom fejezni, és megfelelő véget kap a sztori.:D
      Könyvbe nem hiszem, hogy kiadatom, azt hiszem ahhoz át kellene írnom Zayn nevét, hogy ne sértsen személyiségi jogokat vagy mi.:D Meg hát azért annyira nem jó.:D
      Köszönöm, hogy olvastad.<3
      Puszi Gabi Gab-<3

      Törlés
  10. Drága Gabi Gab!
    Nos elérkezett ennek is az ideje.. Nem tudom, talán ez volt a második, vagy a harmadik blog, amit olvasni kezdtem, és bele szerettem. Faltam a sorokat, imádtam ezt a történetet. Amióta olvastam, mindig próbáltam megjegyzést írni. Azt sem bántam, ha sokára hoztad a részt, mert tudtam, hogy érdemes várni. Nem sokkal azután, hogy elolvastam a már meglévő részeket, én is bele kezdtem a blogolásba. Összesen 4 példaképem van a blogger világból. És hogy ezt miért mondom el Neked? Mert Te vagy az egyik. Csodálatos, amit elértél eddig. Megérdemled a sok olvasót, hiszen tehetséges vagy. Nem tudom, hogy neked az írás hobbi-e, vagy komolyabban is szeretnél majd foglalkozni vele, de szerintem ne hagyd abba. Te az írásra születtél...
    Az epilógussal kapcsolatba pedig annyit mondanék, hogy megleptél. Nem számítottam rá, hogy Do és Harry esküvője lesz. Inkább arra tippeltem volna, hogy Gigi-é és Zayn-é. Arra pedig pláne nem számítottam, hogy Gigi ikreket vár.
    Örömmel olvastam,hogy ezek szerint mégiscsak lesz új blogod. Nekem mindegy, hogy melyik történetbe kezdesz bele, mindkettő baromira tetszik. Remélem minél hamarabb el fogod kezdeni, mert engem megöl a kíváncsiság, hogy milyen is lesz. Bár abban biztos vagyok, hogy ugyanolyan tökéletes lesz, mint ez a blog.
    Zárásképpen csak annyit szeretnék mondani, hogy köszönöm! Köszönöm, hogy elolvashattam ezt a varázslatos történetet. Imádtam az első perctől fogva, s örökké a szívemben fog élni a Gigi-Zayn páros. További sok sikert kívánok a továbbiakban, én mindig az olvasód maradok!
    Ölel, Sky

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Sky! Azt hiszem te vagy az egyik, vagy lehet, hogy az egyetlen aki mindig írt nekem kommentet! <3 Nagyon köszönöm.
      Megtiszteltetés, hogy a példaképed lehetek, bár nem tudom mivel érdemeltem ki ezt a posztot, hiszen nem vagyok különb nálad! A mai napig nem értem, hogy lehet ennyi olvasóm, hihetetlen! Nem hiszem el! Az írás inkább csak hobbi számomra...nem nagyon gondolkoztam azon, hogy komolyabban foglalkozzam vele. Örülök, hogy megleptelek.:D Igen gondolom, sokan arra számítottak, hogy majd Gigi és Zayn esküvője lesz az epilógusban, de én nem egy sablon sztorit akartam, így a befejezés se legyen sablon.:D
      Igen-igen lesz új blog bár még nem tudom mikor kezdem el publikálni, de már én is nagyon várom.:D
      Én is köszönöm, hogy mindig írtál, és mindig olvastad a blogot rengeteget jelentett.<3
      Puszi Gabi Gab.<3

      Törlés
  11. Hát ez valami bámulatosan fantasztikusan rohadt jó volt!!<3 IMÁDTAM, ÍGY TOVÁBB. NAGYON JÓL ÍRSZ!!!<3 Puszi:Nazo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöööm.:)) Örülök, hogy tetszett.<3
      Gabi Gab.xx

      Törlés
  12. Szia! Ugyan én csak nem rég találtam a blogra és így hogy befejeztem egy kis visszajelzést szeretnék hagyni! Egyszerre imádtam és "utáltam" a történetet. Minden egyes részletébe bele tudtam magam élni vagy éppen deja vu érzésem volt. Szépen írsz, nekem egy élmény volt ez a pár nap mialatt elolvastam!:) És érdekelne hogy a történet elejét vajon saját életedből és érzéseidből merítettél e hogy hogy érzi magát a túlsúlyos lány, mert hitelesek voltak. U.i:Remélem te is megtalálod a saját Zayn-edet ha eddig még nem sikerült! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm szépen, hogy elolvastad a történetet és írtál is véleményt, hiába fejeztem be ezt a blogot, még mindig sokat számít, ha valaki elmondja róla a véleményét.:)
      Sajnos, nem sajnos a válaszom igen a kérdésedre, a saját életemből merítettem a történet elejét. Sajnos, mert tényleg így éreztem/érzek. Nem sajnos, mert tudtam egy olyan történetet kreálni belőle ami bemutatja a mindennapi gondokat. Hát saját Zayn-em még nincs, de jelöltem van pár.:D Köszönöm szépen még egyszer, hogy írtál.<3
      Gabi Gab.xx

      Törlés
    2. Ismét szia! Nekem ugyan nincs írói vénám, de egy ideje törtem a fejem, hogy létrehozok egy blogot, ami nem fanfic, hanem rólam szól, de azon belül is egy bizonyos irány felé húzódik a téma. És mivel azt írtad, hogy abban élsz/éltél amiről a blogom szól, gondoltam megleshetnéd és ha úgy találod, tapasztalatokat cserélhetnénk vagy másnak is megmutathatod ha úgy érzed szükséges vagy bármi, nyitott vagyok bármiféle épületes dologra:) Előre is köszi:)
      http://abigailsmaddiary.blogspot.hu/

      Törlés
    3. Nagyon szépen köszönöm, hogy belinkelted a blogod, szerintem hatalmas erő kell ahhoz, hogy valaki megossza az érzéseit és tapasztalatait e szempontból. Mindenképp ki fogom tenni mind a két blogomra, mert szerintem sokakat érdekelhet.:)
      Gabi Gab.xx

      Törlés
  13. Kedves Gabi Gab!
    Lehet h ezt nem làtod de legalább tudom h írtam komit és tervem szerint hosszú...
    Én 2 nap alatt olvastam el a blogod és hát mit is mondjak, ez egy....izé.....hát...egy.....HIPERSZÖNIKUSAN FANTASZTIKUSAN JÓÓ BLOG!!!!! Nem nagyon érdekeltek a blogok olvasása de miután el olvadtam ezt, többször fogok olvasni!! Büszkék lehetnek rád mert benned egy író rejtőzik hatalmas fantáziával és telis tele TÖKÈLETES szavakkal. Egyszerűen imádtam, Gigivel együtt sírtam, és pont olyan a vége mint amilyennek képzeltem... Nagyon tehetséges vagy és nagyon remélem h TE is meg találod az igazit!! Kérlek ne hagyd abba az írást!! Sajnálom h még csak most kezdett el érdekelni a blog olvasása de ez van.... Facen meg találsz Fruzsy Németh néven és ha szeretnéd jelölj!! Puszi Fru <3 :*

    VálaszTörlés
  14. Eddig nem irtam komit de olvastam a tortenetet.Nagyon.ugyesen irsz buszke lehetsz magadra.!!!! ha van twittered @ponimoni neven bekovethetsz visszakovetlek.
    Puszii.Moni

    VálaszTörlés
  15. Húha... Őszinte leszek. Még soha nem kommenteltem egy bloghoz sem (pedig olvastam már párat) de ennél nem bírtam megállni. ;)
    IMÁDTAM! Ez az első szó, ami eszembe jut. Aranyos befejezés. Szerintem te egy nagyon jó író vagy, és remélem majd más blogodat is olvashatom a közeljövőben. :) Sok sikert!
    xoxoZs

    VálaszTörlés